Huisarts Nu

Lanceringsdatum

2013

Frequentie

6x per jaar

Huisarts Nu is het magazine van Domus Medica, de beroepsorganisatie voor huisartsen, huisartsenpraktijken en huisartsenkringen. Na een volledige rebranding gingen ze op zoek naar iemand die hen kon ondersteunen in het aantrekken van geschikte adverteerders.

De vraag

Het volledige magazine werd recent volledig onder handen genomen, met een nieuwe structuur, branding en opmaak. Al deze facetten gebeuren voortaan inhouse bij de beroepsvereniging. Toch is exploitatie een vak op zich. In Elma Media vonden ze een professionele partner.

De oplossing

Via het verzendhuis kwam Domus Medica bij Elma Media terecht voor het aantrekken van adverteerders. De beroepsorganisatie bracht suggesties aan en na overleg ging Elma Media aan de slag.

Het resultaat

Door vlotte communicatie en goed overleg is de samenwerking vandaag een geslaagde wisselwerking tussen Domus Medica en Elma Media. “Af en toe sturen we bij, net door de specifieke doelgroep”, zegt Carine Deceulaer die de communicatie voor Domus Medica verzorgt. “Daarop reageert Elma Media constructief en oplossingsgericht. De basis voor wederzijds vertrouwen.”

Lees hier meer over de samenwerking.