Wegwijzer Dakwerken

Lanceringsdatum

2010

Frequentie

5x per jaar, volgens thema

‘De bijbel van de sector’. Die titel krijgt een publicatie niet zomaar. De Wegwijzers van Bouwunie zijn dan ook het resultaat van doorgedreven expertise, zorgvuldige redactie en toegewijd advies. Steeds toegespitst op een specifieke doelgroep, zoals de dakwerksector. Ondersteund door de opmaakstudio en het salesteam van Elma Media, voor de advertenties en de aantrekkelijke vormgeving.

De vraag

Een kwalitatieve publicatie op maat van specifieke doelgroepen vergt veel tijd en energie. Voor Bouwunie primeert de inhoud. Om daar nog sterker op te focussen, zochten ze een partner die de overige aspecten van de Wegwijzers uit hun handen konden nemen.

De oplossing

Al 16 jaar terug smeedde Elma Media de eerste banden, onder meer als sponsor van de Gouden Baksteen, een van de grote events van Bouwunie. Een partner voor de advertenties en de opmaak van de Wegwijzers was dan ook snel gevonden. “Samen maken de mediapartners voortaan een jaarlijkse editie voor 5 specifieke doelgroepen: algemene aannemers, HVAC en sanitaire installateurs, de afwerkingssector, infrastructuurwerken en sinds kort ook dakdekkers”, licht Jo Kusseneers, directeur marketing & beweging, toe.

Het resultaat

Elma Media werkt en denkt mee met Bouwunie om hun vakpublicaties verder te optimaliseren. Bouwunie sneedt met zijn Wegwijzer vlot de sector van de dakdekkers aan. Elma Media vond vrijwel meteen de juiste adverteerders om ook deze publicatie tot een goed einde te brengen. Om nog meer leden op hun wenken te bedienen.

Lees hier meer over de samenwerking.