Plankalender Afwerking

Lanceringsdatum

2010

Frequentie

1x per jaar, volgens thema

Naast de Wegwijzers van Bouwunie, geeft deze beroepsorganisatie ook 1 maal per jaar een Plankalender uit per sector. Praktisch en overzichtelijk, om de vakman nog beter bij te staan. Daarbij wordt Bouwunie ondersteund door de opmaakstudio en het salesteam van Elma Media, voor de advertenties en de aantrekkelijke vormgeving.

De vraag

Een handige kalender waarop het bouwjaar overzichtelijk kon weergegeven worden: dat was de nood. Elma Media en Bouwunie kwamen met het antwoord in de vorm van een Plankalender. Toegespitst op de 5 sectoren waarbinnen Bouwunie actief is.

De oplossing

Al 16 jaar terug smeedde Elma Media de eerste banden, onder meer als sponsor van de Gouden Baksteen, een van de grote events van Bouwunie. Een partner voor de advertenties en de opmaak van de Plankalenders. “Samen maken Elma Media en Bouwunie voortaan een jaarlijkse editie voor 5 specifieke doelgroepen: algemene aannemers, HVAC en sanitaire installateurs, de afwerkingssector, infrastructuurwerken en sinds kort ook dakdekkers”, licht Jo Kusseneers, directeur marketing & beweging, toe.

Het resultaat

Elma Media werkt en denkt mee met Bouwunie om hun vakpublicaties verder te optimaliseren. Zo beschikken de leden van Bouwunie nu over een duidelijke kalender waar beurzen, start- en einddata van een werf, bouwverlof, … op aangeduid kan worden.

Lees hier meer over de samenwerking.