NOOK

Lanceringsdatum

2018

Frequentie

4x per jaar

NOOK is het magazine van de AiNB en BNI, de Belgische en Nederlandse beroepsverenigingen voor interieurarchitecten. Het vormt een belangrijk onderdeel van hun communicatiestrategie om vakinhoudelijk en kwalitatief informatie tot bij de leden te brengen.

De vraag

Een magazine ontwikkelen dat zowel Belgische als Nederlandse interieurarchitecten aanspreekt is niet vanzelfsprekend. Het is een gevarieerde groep interieurprofessionals die zich moet terugvinden in de reportages en verhalen in NOOK.

De oplossing

De opmaak, productie en crossmediale communicatie van NOOK gebeurt door Elma Media. Ook exploitatie maakt deel uit van het pakket. Inhoudelijk werkt een professionele redacteur op de teksten. Die worden door Elma Media aangevuld met gerichte advertenties.

Het resultaat

“NOOK staat gekend als een kwalitatief en goed magazine dat positieve feedback krijgt van de ledenbasis in beide landen”, vertelt Elke Stegen, sectorverantwoordelijke voor AiNB. “Het is een meerwaarde voor onze beide beroepsverenigingen die met het magazine een extra troef aan het lidmaatschap verbinden.”

Lees hier meer over de samenwerking.