Snel, makkelijk en efficiënt met je leden communiceren? Dat doe je aan de hand van een nieuwbrief. Ook Domus Medica hanteert deze aanpak. De exploitatie is in handen van Elma Media.
De vraag
Iedere donderdag verschijnt de nieuwsbrief van Domus Medica, de beroepsorganisatie voor huisartsen, huisartsenpraktijken en huisartsenkringen. Voor maximale resultaten gingen ze op zoek naar een partner voor de exploitatie ervan.
De oplossing
Elma Media stelde 3 banners per nieuwsbrief voor. Hier tekenen geïnteresseerde partijen voor langere periodes op in. De plaatsing gebeurt volledig geautomatiseerd via een banner management systeem van Elma Media, voor een zorgeloze werking van de beroepsorganisatie.
Het resultaat
Elma Media neemt Domus Medica heel wat zorgen uit handen. Voor het plaatsen van banners heb je specifieke marktkennis nodig. Door regelmatig overleg blijft de beroepsorganisatie steeds op de hoogte.
Lees hier meer over de samenwerking.