Bouwunie Pocket

Lanceringsdatum

2020

Inhoud rond belangrijke en praktische thema’s verzamelen, vormgeving voorzien, adverteerders vinden, drukwerk coördineren: het waren allemaal opdrachten voor één Bouwunie-medewerker. Door de werving van adverteerders, lay-out en drukwerk uit te besteden aan Elma Media heeft die medewerker voortaan tijd voor andere taken.

De vraag

Om bepaalde thema’s uit te diepen, publiceert Bouwunie geregeld een Pocket. Die zoomt in op bijvoorbeeld een goede prijsbepaling, omgaan met slechte betalers, … Om de schat aan informatie van de federatie vlot te laten doorstromen naar de leden riep Bouwunie de hulp in van vertrouwde communicatiepartner Elma Media.

De oplossing

Als een goed geoliede machine verdelen Elma Media en Bouwunie de taken bij de creatie van een nieuwe Pocket. Elma Media fungeert als klankbord, engageert adverteerders en staat in voor de opmaak van de nieuwe publicaties. Zo houdt de federatie de focus volledig op het inhoudelijke. En op zijn leden.

Het resultaat

“Onze federatie speelt kort op de bal en informeert zijn leden proactief en met de nodige expertise”, zegt Jo Kusseneers, directeur marketing & beweging. “Met de nodige flexibiliteit ondersteunt Elma Media de onregelmatige publicatie van de Bouwunie Pockets. Bovendien bewaken ze mee de deadline, zeker als de planning niet evident is. Een langetermijnrelatie om op te bouwen.”

Lees hier meer over de samenwerking.