Zo’n 2 keer per maand verschijnt er een Be-Sup nieuwsbrief. Daarin worden de leden geïnformeerd over de laatste nieuwigheden. Zijn er tussendoor belangrijke updates? Dan verstuurt de beroepsvereniging voor de Belgische voedingssupplementenindustrie infoflashes.
De vraag
De nieuwsbrieven maken onder meer deel uit van het lobbywerk van Be-Sup. Daarin behartigen ze de belangen van hun leden. Hen informeren over de stand van zaken hoort daar ook bij. Aanvullend zijn er conferenties, seminaries, congressen, de algemene vergadering en opleidingen.
De oplossing
Wanneer ze de nieuwsbrieven uitsturen wil Be-Sup haar partners en interessante bedrijven in de kijker zetten bij hun leden. Daarvoor namen ze jaren geleden Elma Media onder de arm. Voor een doelgerichte exploitatie.
Het resultaat
De banners in de nieuwsbrief worden volledig automatisch en op een subtiele maar zichtbare plek geplaatst. “Het is een welgekomen inkomst, die volledig via Elma Media verloopt”, zegt directeur-generaal van de beroepsvereniging, Valerie Vercammen.
Lees hier meer over de samenwerking.