Lanceringsdatum
2021
Print en online, dat is de ideale combinatie om vandaag alle doelgroepen te bereiken. Met de online kennisbank netwerkverpleegkundemagazine.be bereiken we alle leden van de beroepsorganisatie.
De vraag
Wanneer je als beroepsorganisatie in eigen content investeert, wil je die niet verloren zien gaan. Geen betere manier dus om deze teksten online beschikbaar te stellen, dan met een kennisbank. Al dan niet achter een betaalmuur. Die afweging maakt deel uit van de uitgewerkte communicatiestrategie.
De oplossing
Elma Media ontwikkelde op vraag van NETWERK VERPLEEGKUNDE een platform waarop de teksten van het magazine Netwerk Verpleegkunde geplaatst worden. “Volledig in lijn met de huisstijl van onze beroepsorganisatie”, zegt algemeen coördinator Ellen De Wandeler. “Met een subtiele banner is ook aan de exploitatie gedacht.”
Het resultaat
Door zowel een print- als een webversie aan te bieden, spreek je een jong en ouder publiek aan. Er wordt slim omgegaan met toegang tot de artikels zodat niet alle teksten zomaar te grabbel worden gegooid. Deze moderne aanpak resulteert in meer betrokken en trouwe leden.
Lees hier meer over de samenwerking.