Vaak hebben beroepsorganisaties een website die ze zelf beheren en vullen met content. Dan staat Elma Media als partner klaar om de overige taken, zoals de exploitatie, uit handen te nemen.
De vraag
NETWERK VERPLEEGKUNDE heeft als beroepsorganisatie in de zorg een goed gevulde agenda. De website regelmatig updaten met nieuwe teksten is een uitdaging. Net zoals het realiseren van de financiële haalbaarheid van zo’n breed communicatieplatform.
De oplossing
Omdat de beroepsorganisatie alle mogelijkheden van haar website wil benutten, schakelden ze Elma Media in voor de exploitatie. Met doordacht gekozen banners op zowel de website als in de nieuwsbrief behoudt NETWERK VERPLEEGKUNDE te allen tijde haar neutraliteit en hoeft ze niet wakker te liggen van het aantrekken van adverteerders voor deze online kanalen.
Het resultaat
Geen storende reclames op de website of nieuwsbrieven die overlopen van commerciële berichten. Wel slim geplaatste banners die gericht zijn op de zorgsector. Zo halen we onze vooropgestelde targets, tot tevredenheid van de beroepsorganisatie, haar leden en toeleveranciers.
Lees hier meer over de samenwerking.