Fevia, de federatie voor de Belgische voedingsindustrie, brengt een deel van de exploitatie van haar website al sinds 2005 onder bij Elma Media. Een sterke samenwerking die de specialisaties van beide organisaties extra in de verf zet. Fevia als oren, ogen en stem van de voedingssector. Elma als specialist in communicatie en exploitatie voor federaties en beroepsorganisaties.
De vraag
Fevia is een platform voor dialoog. Via de website wil de federatie dit dan ook stimuleren door het delen van informatie over haar duurzame missie, maar ook over de voedingsindustrie in het algemeen.
De oplossing
Fevia is de tussenpersoon tussen bedrijven, consumenten en de overheid. De website moet dus steeds up-to-date zijn en dat vraagt enorme inspanningen. Daarom wordt de zoektocht naar adverteerders uitbesteed aan Elma Media.
Het resultaat
De langwerpige banner op de website van Fevia valt duidelijk te onderscheiden van de content van de federatie zelf. “Dat vinden we een meerwaarde”, zegt Nicholas Courant, communication director bij Fevia. “Zo kunnen wij ons focussen op onze missie om de Belgische voedingsindustrie te begeleiden en ondersteunen bij het creëren van duurzame waarde.”
Lees hier meer over de samenwerking.