Lanceringsdatum
2018
Frequentie
4x per jaar
Met een eigen magazine informeert FEBED, de federatie van Belgische drankenhandelaars, haar leden 4 keer per jaar over realisaties, acties en evenementen. Voor de advertenties en de opmaak van FEBED NEWS doen ze een beroep op Elma Media.
De vraag
Met FEBED NEWS magazine biedt de federatie een mooi extraatje aan de leden. Om deze uitgave ook haalbaar te maken, ging FEBED op zoek naar een partner met ervaring in communicatie voor beroepsfederaties.
De oplossing
Elma Media staat in voor zowel de exploitatie als de mediacreatie van het FEBED NEWS magazine. Het opmaken gebeurt in samenspraak met de grafische studio van Elma, de teksten en beelden worden aangeleverd door de federatie.
Het resultaat
Het magazine van FEBED mag gezien worden. “Elma Media beschikt over een unieke kennis en ervaring voor federaties en beroepsorganisaties. De samenwerking verloopt vlot en constructief. Het is een goede wisselwerking”, zegt Guy Dewulf, directeur van FEBED.
Lees hier meer over de samenwerking.