Alle informatie die FEBED aan haar leden – onafhankelijke drankenhandelaars in België – verspreidt, verschijnt ook op de website. Er wordt gecommuniceerd over diverse thema’s, rond het jaarlijkse forum rond bepaalde thema’s en rond de Dag van de Drankenhandelaar. Achter een loginscherm vinden leden specifieke info die voor hen van toepassing is.
De vraag
FEBED, de federatie van Belgische drankenhandelaars, stond vroeger zelf in voor de exploitatie. Door de specifieke aard van deze opdracht werd dit toch uitbesteed en is dit intussen in handen van Elma Media.
De oplossing
FEBED levert een lijst aan van geïnteresseerde en interessante partners. Elma Media neemt contact op, stelt de mogelijke formules voor en brengt de advertenties in orde. Voor de website en de nieuwsbrief FEBED NEWS.
Het resultaat
“De banners op de website verschijnen automatisch. Dat is zeer eenvoudig en gemakkelijk”, zegt Guy Dewulf, directeur van FEBED. “Deze banners zijn steeds zeer specifiek en gericht op onze leden en onze sector.”
Lees hier meer over de samenwerking.