Fevia, de federatie voor de Belgische voedingsindustrie, vertegenwoordigt 27 sectoren en 700 bedrijven die kwaliteitsvolle en innovatieve voeding en dranken produceren in ons land. Een uitdaging? Ja. Een missie? Absoluut. En eentje met een duurzame insteek.
Uitdaging
Fevia is de stem, de oren en de ogen van de Belgische voedingsindustrie. Van bieren en frietjes tot vlees, zuivel of diepvriesgroenten. Hun missie is, in overleg met alle stakeholders, de Belgische voedingsindustrie te begeleiden en ondersteunen bij het creëren van duurzame waarde. “Met een roadmap die bestaat uit 4 pijlers zetten we die visie kracht bij”, zegt communication director Nicholas Courant. “We zijn uitgegaan van de vraag: wat eten we morgen? Om die te beantwoorden houden we rekening met consumenten, stakeholders en natuurlijk onze leden.”
Oplossing
Die duurzame boodschap draagt Fevia ook uit naar de overheid en de media. Hun website is meer dan ooit een hub met dagelijkse updates en heel wat relevante informatie. Elma Media beschikt over de concrete kennis en skills om aan exploitatie via een banner te doen.
Resultaat
Al sinds 2005 doet Fevia een beroep op Elma Media voor de skyscraper banners op de website. “Zij doen concrete voorstellen waarop wij feedback geven”, zegt Nicholas. “Het zijn duidelijke afspraken en de samenwerking verloopt al jarenlang goed en stipt. Je kan altijd de telefoon nemen en iets bespreken of samen brainstormen. Elma bezit een unieke expertise. Ze begrijpen ons.”