
Als brancheorganisatie zet FOCWA zich al meer dan vijfentachtig jaar in voor meer veiligheid door vakmanschap in de schadeherstelbranche.
Uitdaging
FOCWA klopte bij Elma Media aan met de vraag om hen te helpen bij het lanceren van een eigen printtitel. Een printtitel die zorgt voor binding en interactie met de leden én voor vertrouwen en loyaliteit zorgt. Een mooie uitdaging die we graag met beide handen aanpakken.
Oplossing
Met dit magazine laat FOCWA Schadeherstel haar leden zien waar de vereniging zich mee bezighoudt en hoe de vereniging zich voor hen inzet. Ook laat het zien dat de FOCWA-leden voor kwaliteit en vakmanschap staan. Het laat het verhaal zien van FOCWA als dé brancheorganisatie in de schadeherstelsector. Daarom is dit nieuwe magazine ontwikkeld, als waardevolle aanvulling in de 360 graden communicatiestrategie naar leden en stakeholders. Elma Media ontwikkelde voor FOCWA de bladformule en het ontwerp. We zijn vertegenwoordigd in de redactieraad en verzorgen de gehele redactie, de fotografie, de vormgeving, productie, advertentieverkoop en verspreiding.
Resultaat
Een zeer goed gewaardeerd medium. Onder andere door het magazine zet de FOCWA zich op de kaart. Door adverteerders ruimte te geven in de crossmediale communicatiemiddelen van de FOCWA kunnen we de kosten reduceren. Samen met de adverteerder wordt er een effectieve mediacampagne ontwikkeld om op het juiste moment onder de aandacht te komen bij de leden van de FOCWA.
Recente projecten


